Rocky

Med tanke på senatse inläggets känsla av att ngt inte stod rätt till (som endast märks av en van rockyboo-läsare) måste jag erkänna mig besegrad och medge att ja, jag VAR sjuk. Var nog riktigt dålig där ett tag men kände dock inte så mycket eftersom jag konstant gick omkring hög på ibumetin. Ni vet det lite billigare alternativet jämfört med ipren men som ändå har samma verksamma ämnen. Snurrade omkring finfint i hagen med en lika hög (fast på morfin) Mr Ocean brevid mig. Måste sett rätt kul ut när vi i soffan med ögon i kors satt och fnittrade som små skolflickor som fått sin första puss. Men det var då. Under helgen har jag arbetat aktivt mot alla otäcka baciller som hoppat fallskärm i mitt inre och ställt till med massa oreda och jag vann. Med två kartor ibumetin (Ni vet det lite.. osv.) en tredjedels vinare och typ tre paket cigg gick jag in på fiendes territorium och utövade ett slag utan dess like som endast lämnade några småjävlar kvar. Dom små jävlarna sitter visserligen i halsen med en strutsfjäder och kittlar arslet av mig vilket resulterar i att varje gång som en ngt trött Mr Oecan är på väg mot drömmars land ist hoppar högt i soffan. Ser ut som om soffan är en studsmatta när jag sitter bakom den och ser han flyga upp och ner vartannat ;) Men attans heller. Jag har laddat upp med ännu två kartor av ibumetin (Ni vet det lite.. osv.) och en satans massa cigg så nu ska dom bort. Har även lagt till ett hemligt vapen i form av varm lättmjölk med honung så ah ah ah mr spanish navigator. DÖÖÖ!!!!!! Byebye bakterias hihi kram!

Wanted på rutan inatt. Oh ge mig!
Hörs.

RockyBoo™ - Plus one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0