Rocky

"När jag slutade leta hittade jag honom"


Klockan har slagit 02.50 denna lördagnatt. RockyBoo sitter finfint placerad framför datorn med ett trådlöst tangent i knät. En grogg har slinkit ner och cigger flödar i takt med att spotify-spellistan rullar förbi i natten. Mr Ocean ligger i soffan bakom och sussar. Han somnade i mitt knä lagom till att Första Bondrullen Dr No började spela eftertexterna. Jag satt kvar ett tag. En lång stund och bara tittade på han när han lite pipande somnade allt hårdare. Han är så vacker så ni anar inte. Bestämde mig efter tag att förflytta mig till datorn och med det låta hans nacke sträckas ut från den ngt obekväma böjningen han motvilligt fick i mitt knä. Försökte säcka ihop så mycket som möjligt för att göra det skönare för han men lyckades bara lite halvt..

I en sån här stund så tänker jag mycket på hur lyckligt lottad jag är. Jag har inte bara tak över huvudet, kläder att ha på mig och mat att äta. Jag har också och en pojkvän som jag älskar så otroligt mycket. Jag kan inte annat än att le inombords varje gång jag tittar djupt i hans ögon och ser den underbara man jag hittat.


Jag älskar dig!





Rockyboo™ - Lycklig

 


Kommentarer
Postat av: Emmah

Helt underbart ! Blir lycklig själv när jag läser det sis. Du är guld. Puss

2009-10-11 @ 13:37:23
URL: http://angefuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0