Rocky

Shouting out loud. Klockan är inte ens två och jag är vaken. Och inte bara vaken. Här har man lekt hemmafru på elitnivå och käkat frulle, duschat, diskat, bäddat, fönat och plattat håret, vikt in tvätten och sitter nu med FB, Blogg, Google och jag vet inte hut många tabbar som trängs på skärmen uppekant. (Heter det uppekant? Heter det inte överkant? Hmm. konstigt att jag gissar på det sista men ändå behåller det första.. Blir lite gulligare på så vis ;) ) Sitter och funderar starkt på vad för middag som ska tillagas idag. Har både det ena och andra mumsiga inne i skallen samtidigt som spotify-spellistan (Som för övrigt spelar "städa"-spellistan vilket ger mig rysningar från tårna med tanke på måndagens storstäd i Hagen ;) spela Nelly med maneater - ironi.

Gårdagens tillbytta jobbpass (Jag vet, använder senska som en turk men som sagt.. blir lite gulligare när man spelar blåst, titta bara på alla bloggbrudar i Sverige - Är det ngn som verkar ha ngt innanför pannbenet? Och vad tycker hela svenska folket? Jo dom är ju bara sååååå och vi bara älskar dom.. fast det är ju klart, svenska folket röstade ju också fram moderatena :S HAHAHA!) Åter till ämnet. Bytte ju min fredag till igår och lekte kassörska från 5-9 ist för på fredag som sagt och iom kan jag parta tidigare och inte lika stressat på fredag - weii. Gotentag RockyBoo good work o klapp på rumpan ;)


Hörs.
RockyBoo™ - Leading woman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0