Rocky

Det är nog faktiskt ingen idé att jag håller på och lovar att jag ska bättra mig på skriveriet och liknande för jag skiter i det i vilket fall som helst. Bloggar när jag känner för det och det får ni helt enkelt leva med..

Har placerat mig i lunchrummet för intag av dagens föda som fick bli, vad anars, plastmat och finaste kvalité i form av en caprisiosa eller hur fan det stavas. Åt den direkt ur paketet (efter värmning självfallet) och den var bara sååå god :D En och en halv timme kvar av joibbet och sen är det raka vägen fest som gäller. Har allt fixat ner tills sista detalj så klockan nio är det pang boom orlando bloom (han är faktiskt rätt ful om man tänker efter men hittade inget annat namn som rimmade på boom så nu får det bli orlando bloom) hahaha fan vad jag är kul. Nu ska jag gå ner till kassan och leta fram par fingervantar och klippa av fingrarna på dom för jag håller på att förfrysa mina små fingrar. Och då kan man ju fråga sig varför jag ska klippa av fingrarna på vantarna om jag fryser så dant om fringrarna men jag måste klippa av fingrarna eftersom jag sitter i kassan och behöver använda fingrarna när jag jobbar vilket blir svårt i ett par fingervantar så jag klipper av fingrarna hur sjukt det än verkar... CAN SOMEBODY PLEEEEASE CALL GUINESS för jag tror precis jag slog rekord i att använda ordet fingrar/fingrarna i en mening!! Yes där satt den!


Hörs.
RockyBoo™ - Icequeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0