Rocky

Måste väl till slut erkänna min smygande trött het och krypa upp i mr oceans knä.. Med nästan en halvliter vodka i blodomloppet och nästan det dubbla med icacola 'om inte mer' tackar jag för mig när jag lite försiktigt ålar mig under med det grönmönstrade täcket och placerar mitt huvude bekvämt i ovannämdas knä. Att han sen hostar och käkar fishermans som en annan röker fimpaar tycker jag bara är charmigt ;) sen hör det väl inte till ovanligheten att jag överdriver och med det erkänner att det är jag som leker svininfluensasmittad.. Men men, hosta eller inte hosta, nu ska jag tvinga in min herr hav till sängen för att undvika ännu en natt med knäckt nacke-syndrom! Hörs. Rockyboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0