Rocky

Med en lång, nästan oändlig, tystnad på bloggfrontet tänder jag nu upp spotlightsen och kör en trumvirvel på mitt löfte att nu jävlar ska det bli blogga av. Har ju faktiskt blivit rätt så dålig på att uppdat. min kära blogg på sistone men det skyller jag på Mr Ocean i egen hög person. Är svårt att slita sig från ett sånt mysmonster för att blogga. Nae vet ni vad.. Jag mysar hellre med min Mr Ocean i hundra år än å bloggar.. visst jag är kär i min blogg men oj oj så mycket mer kär jag är i min man :D På tal om min man. Ni vet det där som jag alltid tjatar så mycket om med skillnader och likheter mellan män och kvinnor. Nu är det som så att under de inledande veckorna under RockyBoo's och Mr Oceans förhållande har mannen i relationen varit sjuk. Hela tiden. Dag som natt och pyttsan jag vet vad. Och vartefter han nyser, snyter och får febertoppar oftare än vad jag får morgonstånd (vilket jag rent fysiskt inte kan få men ni fattar lixom galoppen) så kan ju inte jag sluta analysera allt han gör och säger i detta tillstånd. Känner mig som Dr Rocky när jag springer efter och mäter, frågar, tittar och hummar.. HAHA fan vad kul jag är. Stackar min lilla karl. Vilket gökbo han fått till flickvän :D

Nae nu spårar jag ur. Jobba klart och sen hem!
Hörs.

RockyBoo™ - Fröken L.B.A.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0