Rocky

Kan inte, för en sekund i världen, påstå att jag tycker om att vara sjuk. Oookej, ibland kan det vara på sin mystopp att få sjunka ner i sin älsklings knä, bli proppad med ipren och bara mysa med en liten febertopp på typ 39 men faan inte hela tiden. Har nu, och jag skriver med versaler, VARIT SJUK I ÖVER EN MÅNAD. Till och från med halsont, förkylning, öronont, virusinfektion och jag vet inte vad som bosatt sig i min kropp. Har väl senaste veckan känt mig på bättringsvägen men icke. För två dar sen satte det igång och spöka igen med lock för öronen och lite ont i halsen här och där och imorse vaknade jag men, ja va annars, två stenhårda, svullna oh så förbannat ömma halsmandlar som leker tryckkänsliga bak i gommen. Jävla AS!

Men nu har jag gnällt klart. Får väl halsfluss om sisådär en-två dagar men det tar jag då. Helgen. Längtar.
Hörs.

Rockyboo™ - Lady Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0