Rocky

Hög på ibumetin (Ni vet det där billigare alternativet till ipren) sitter jag framför datorn och pustar ut. Svettas som en gris på mallorca, har en hals svullen som näsan på en boxare och infinner mig i ett tillstånd som jag rent generellt skulle relatera till dvala. Och med det. Ja. Jag erkänner. Tagen på sängen som en liten unge med munnen full av kakor innan middan - Jag är sjuk. Så innihelvete till på köpet :( Men nu skippar vi det. Jag överlever. Alltid. På ngt sätt!

Darling har fått sitt svall slängt på golvet med hjälp av thai-bruden Em som mellan varven av klippning och färgning sprang och klia sig mellan tuttarna. Hon brände sig lite där nere på fronten förstår ni.. Synd och skam på en sån fin bränna som införskaffat sig som lämnar mig till att se ut som en snöboll täckt med kokos. Skitkul när till o me baby drar upp tröjan o blottar en brunare mage än min. Fnys. Boka soltid direkt när ja får för mammi som är nervvrak 2000 nu när ja inte varit frisk på över en månad. Ni förstår jag är inte sån där som tror på läkare o skit. Jag ska aldrig göra mamografi (eller hur det stavas, får man cancer så får man) Jag tror inte på värktabletter (även om jag tiden med baby missbrukat dom dagligen ;) ) och jag anser att Sverige kan lägga lite extra cash på att försöka få svensktalande läkare som faktiskt har tid för än när man väl besöker dom och inte säger bett till allt som är rött. Men det är ju bara vad jag tycker.

Nu börjar ibumetinen (ni vet det där lite billigare..) släppa och svetten sprutar ut mig hårdare än ett munstycke på en brandbil i full fart o släcka en brand så blir nog dags att kasta in handduken och knuffa ut baby ur soffan och lägga sig ner. Även om ja inte vill!



Hörs.
RockyBoo™ - Redhead

 Sjukast o ändå snyggast i stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0