Rocky

RockyBoo är mitt nya alterego - Kanske skulle ta o tatuera in henne? Ne, inte än på ett tag iaf, morsan och farsan skulle döda mig då :/ Hur som haver, är för tillfället mitt uppe i julplaneringen. Var för en halvtimma sen och hämtade ut alla julklappar för i år som jag så snyggt och smidigt beställde hem från internet. Hittade allt utom två klappar som jag ändå redan bestämt så nu är det bara att åka hem, slå in och invänta den underbara julaftonen :D

För övrigt så har jag ca 2½ timma kvar på jobbet för idag. Har kört från ett så det börjar svida lite i fötterna.. men vad gör det? Älskar mitt jobb! Samma pass imorgon men på fredag är jag ledig. Lina och jag ska troligen lussa för våra söta små kolleger då. Vad kvällen sen bjuder på får vi se.. Alltid är det något galet upptåg!


Är man vänner så är man. Antingen eller!

Rocky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0