Rocky

Men stor jävla satans risk för att låta gnällig.. MIN KROPP LEKER TANT! Jävla rövhålsfanskap o göra ont överallt o hela tiden.. Gnällarsle 200 men HATAAAAAAAAR DET!

För övrigt är allt heeeelt okej och tjejerna o jag hade nyss en supermysig fikastund med klassisk musik, sockerkaka, virkning och en jävla massa skvaller som till 99% innehöll sex och kåta karlar.. HAHAHA! Lina satt på sin stol och käkade sockerkaka samtidigt som hon förklarade grundligt att hon borde sitta i bur.. Emelie satt o fnissa på sin stol och tröck i sig en ballerinakaka och svalde ner med pepsi max.. Jag däremot höll mig coollugn på min stol och virkade vidare på min så kallade möss&halsduksväska till Gogo i julklapp (Vilket egentligen  innebär att jag snackade mest, högst, elakast och ifrågasatte vad karlar tänker med när dom väl tar kraft till sig och försöker ;) )

Nu ska ja hoppa i sängen.. och jag menar det. Jag ska leka 5åring o hoppa sönder madrassen.. *asg*


Fuck off idioto.. you don't mean a thing!

RockyBoo™ - Jag vet att ni älskar mig


Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0