Rocky

När jag i eftermiddags något ovillig gick upp den varma, enormt inbjudande sängen där jag spenderat typ hela eftermiddagen för att skjutsa min kära mor till affären så återkom jag hem med en smärre chock. Inför juldagen som, enligt mina källor iaf, är den största partykvällen har min söta lilla, ännu inne på sina 30something, mami inhandlat en klänning. MEN INTE DEN KLÄNNINGEN HON VISA MIG FRÅN TYP TARA MAGASIN för kvinnor över 40 eller vad det nu var för tidning.. Ne inte.. Här har min 18åriga syrra och henne kompanjon Tooooove gått o lurat på morsan en LÄDERKLÄNNING! LÄDERKLÄNNING! AHHHHHHHHHHHHHHHH! Och med ett flin uttrycker mamma, fortfarande inne på sin 30something, att hon såklart införskaffat sig stay ups till denna LÄDERKLÄNNING! AHHHHHHHHHHH! Med gapande mun, stora ögon och ett allmänt chockat uttruck på min (av febern) inte alls så fina nuna kunde jag bara förmå mig att säga en sak! TACK GUD ATT JAG SKA UT I STAN PÅ TORSDAG PÅ JULDAGEN!

Haha.. vill ju i efterhand tillägga att min söta mor, fortfarande inne på sina 30something, säkerligen är supersnygg i denna LÄDERKLÄNNING och det är inte många kvinnor som skulle kunna bära upp denna outfit. Sagt och skrivet. Love you mum, stolt ngt så innihelvete över dig.. Men änåd, tack för att ja ska ut i stan ;)



RockyBoo™ - Mammas flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0