Rocky

Snyggaste sjuklingen i stan iaf. Det är ju alltid ett plus ;) Men det är fan inte kul när man mår sämre ju närmare julen kommer. Ska ju enligt planerna infinna mig i norrköping runt 10'00 imorgon med tjejerna för under kommande timmarna slå oss fram med handväskor och gina tricot-påsar.. och ja, jag kommer slåss..

Över till annat så har jag blivit uppdaterad i ämnet mors LÄDERKLÄNNING. Efter att mamma, syster och kompanjon Toooove igår läst mitt inlägg om denna LÄDERKLÄNNING så säger mamma att det inte är läder, syster säger att det är satin varpå mamma säger neee, det är mer som skinn. Min fråga är vart fan är klänningen? Inte en skymt av ngt svart porrfodral i hela lägenheten :S Skulle ju faktiskt kunna fråga men jag är redan sjuk så.. nee!

Från ingenting till allt så är det nu absolut inte långt kvar innan nycklarna ligger i vår hand! Hell yeah.. Time to paint ;)

Hörs väl av sådär ngngång.



RockyBoo™ - 175cm dynamit

Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0