Rocky

Ujujuj.. Vilken dag det varit.. Visserligen är den inte slut än så det kanske väntar en o annan trevlig överaskning runt hörnet ;) Dagen började vid halv 7 då jag körde Johnny och mamma till jobbet. Passaten var ju faktiskt min idag och pärlan skulle få hänga med på en tripp till big city. Somnade om till halv 9 då jag gick upp och fixade till mitt otroligt fina yttre ;) (haha, självsäker 2000.. japp, that's me) och mötte upp lina som gled fram bredvid bilen.. SISÅDÄR 13½ MINUT FÖRSEN :D

Väl inne i stan gick det rätt så f*cking amazing.. Hittade allt vi skulle ha relatvit snabbt...

Slut på meddelande. Fortsättning följer snarast jag kan!


RockyBoo™ - Lite sådär halv idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0