Rocky

Fortsättning på senaste inlägget.

Vart var vi någonstans då? Jo, inne i stan. Allt gick bra och alla tre donnorna hittade allt vad vi skulle ha snabbt, lätt och billigt.. Dagens bästa inköp för egen el blev ändå julklappen till min älskade gullunge Bebis därhemma som kommer att få ett jäääääättefint silver/reflex-halsband med en tag där det står BEBIS och sen mitt mobilnummer under.. Taggen är ju specialbeställd också, kan man säga ;) Anledningen till denna enormt finfina julklapp till finast är ju att Lina och jag inom två veckor flyttar in i den nya lgh:ten.. och jag är så rädd att Älskling ska få för sig att hoppa ut från fönstret nu när det är markplan och allt :S


Men men.. Över till annat men ändå ingenting. När vi var på G hem från staden så ser jag en Camaro och utbrister detta.. Fast tyst, lite mer mm. kom till mamma -stuket. Den stora poängen är att jag två sekunder tidigare hälsade åp en man jag inte visste vem det var bara för att skämta och när Emelie frågade vem det var så hörde hon inte när jag svarade ingen utan nästa sak hon hörde var Camaro.. Emelie frågar då - Känner du honom?`Jag brister ut i skratt, hon fattar ingenting och jag svarar jo för fan.. det är en stor svart jävle med ett jävlar anamma och han spinner som en katt när jag drar rätt i växelspaken!!!! Emelie stirrar på mig som om jag vore dum i huvudet och när jag sen berättar för henne att Camaro är en bil så börjar hon också skratta.. HAHAHAHAHA!


Eldig smak inte mig emot ;)


Rockyboo™ - din önskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0