Rocky

Ne, har inte låtit mitt nördiga behov av internet förstöra min jul så jag har skippat det.. Har väl kollat facebook ngn gång ibland sådär men inte mkt ;)

Julafton. Underbar morgon och direkt bort till mamma. Gjorde mig finfin, stack o handlade det sista och sen åt vi en superduper god julmiddag med familjen. Åt så jag trodde att jag skulle spricka! Fast den där janssonen går verkligen inte ner.. URK! Försöker varje år men likt förbannat så tittar en anjovisbit fram både här och där och då sätter det stopp :S Hur som haver barnen kär, Klappar efter maten.. Fick massa fint bla en söt liten drinkvisp + lite annat till nya lgh:ten av syster. det roliga var att när jag fått vispen tar hon fram mobilen och visar ett kort där hon sitter med vispen uppstoppad i näsan. Ehh! Min syster! Njaa.. Av Mandimus fick jag en lotion "for extra dry skin" och sminkborstar som verkligen behövs nu när den gammla puderborsten fäller hår värre en gammal döende hund och är sönderbiten i skaften.. av just en hund - nedå, vet ifan hur den blev biten där :S Mammi gav mig vad jag önskat mig åh ja blev så glad så :) Av Johnnyboy fick jag en kareokemaskin.. Till min glädje och andras död. HAHAHAHA Senare på kvällen följde jag med Johnny upp till hans familj och käkade IGEN. Sprickvarning utfärdadeas JA! Sen hem och åka med syster till lgh:ten och kolla på Twilight! VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA FILM!!!! ÄLSKAR! ÄLSKAR! ÄLSKAR! Har sett den 8 ggr sen i onsdags, kan replikerna utantill.. drömmer om den! FATTA, FILMEN ÄR BÄST!

Juldaagen. Jobb 8-15. Rääääääätt så seg jävla dag så Mattias sa att vi lika gärna kunde gå hem så d gjorde vi.. HAHAHA nevars, vi städade kassan hela dagen och DET behövdes - urk! Åkte upp till pappi vid halv 4 och firade jul där med många finfina klappar såsom presentkort, smink, en bok, en väska, lotter, choklad :D Massa kuligt :P Åkte hem igen och mötte upp Emelie och söp bokstavligen huvudet av oss.. Gick ut och gick promenad två ggr mitt i norrköping, mitt i natten, med en död mobil - Blodig om handen, ingen jacka och vinglades över vägen. Nee, inte så smart som Emelie sa.. hon var ju trots allt kvar o dansade hela kvällen när jag fick mina impulser på gott och ont :) Pappa blev galen :S

Resterande av helgen har inneburit Twilight, tjejerna, norrköping, twilight, julklappar, twilight, lite jobbiga saker, lite roliga saker, twilight och mkt mkt mer.. Men ni, visst fan är det skönt att the Xmas is over! hörs o syns nästa år julisen, ta hand om dig tills dess.. HAHAHAHAHA!


Tänk att få vara så betydelsefull.

RockyBoo™ - Julens hjältinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0