Rocky

Likt en skadeskjuten trana hasar jag mig fram över butiksgolvet och tar i från tårna när jag piper fram ett ynkligt "hej" med hes röst. Efter ansträngningen är jag helt slut och nästa kund får helt enkelt nöja sig med ett, vad jag anser, helt dugligt leende. Sen har det ju faktiskt inte med saken att göra att jag med yvigt hår, trötta ögon och ett allmänt förstört utseende faktiskt skrämmer skiten rent ut sagt ur kunderna.. Det får dom ta ;)

Över till annat så har Lina och Lis nu flyttat ihop. Lägenheten är i vårt förvar och den är bara sååååå fin. Det mesta är på plats och nu handlar det bara om att få upp det sista och sätta en personlig "touch" på stället. Sen om en vecka sisådär, när allt är klart så flyttar mammas älskling till oss på heltid.. Åhh, saknar o längtar :D


Emelie, Lina och Lisette äger vad du än säger. Om ni bara anade vad vi snälla flickor busar med om nätterna ;)



Rockyboo™ - Numera hemmafru på halvtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0