Rocky

Okej. Medger. Det svider som fan men jag ger inte upp. Jag är en fighter! Livet rullar vidre, inte sant? Bara att kasta sig på tåget och hoppas på fönsterplats ;)

Fredag imorgon. Ledig från jobbet. Skönt. Har varit två rätt sega dagar. Blir nog lugn fredagskväll iaf. Vila upp sig för lördagens morgonpass på jobbet och sen på kvällen.. Snääääääälla tjejer, vi tar motorgården! Pls! Men dunderpax för att inte köra.. de kan väl du göra gumms?? SNÄLLA!

Ska ta o tjata på tjejerna som fan för jag vill verkligen åka dit. Jag känner för, låt mig citraa Pink "I wanna get in trouble, I wanna start a fight"

Uppdaterad info imorgon om den saken. Natt på er era jävlar, för god är den fan inte!

RockyBoo™ - The o and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0