Rocky

Jag skulle kunna döda för det halsbandet. Ni, liksom jag smånördar därute, som såg Idol-finalen såg säkerligen Leilas (eller vad hon het) haösband i silver med döskallar - GE MIG!!!!!!!!!!! För övrigt var det en rätt bra final. Enligt min åsikt var det jämnaste hittils men oh gud, dom där vinnarlåtarna blir ju bara smörigare för varje år som går :S

För övrigt sitter jag nu och halvfryser framför datorn. Funderar på att så småningom gå och lägga mig efterssom jag jobbar tidigt imorgon och sen på kvällen ska på raggarfestr.. Heel yeah, Gummsan kör o ja ska supa skallen av mig ;)
Får se hur bra det går visserligen med tanke på att gumman ska trycka i mig massa mat och efterrätt innan men det ska nog gå å få till en fylla ändå!

Hörs o ses imorgon era jävlar


RockyBoo™ - The one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0