Rocky

Hold your horses baby, Mama's gonna take you home ;)

Satan vilken jävla natt. Så förbannat kul har jag inte haft på länge. Tack till alla som var med och gjorde motorgården osäkra.. och tack gode Gud att jag inte tog mina killerklackar :P

För att vara mer infomell (haha heter d så) så kan jag ju berätta att kvällen i princip började med att Emelie ringer helt förtvivlad för att det är punka på bilen vi skulle ta till stan. Lugnt sa jag och ringde några samtal och fixade en finfin lite jetta på tio minuter. Har man kontakter så har man ;) Åkte och hämta bilen och åkte sen upp till Emelie o gick direkt på smirnoffen som (by the way) näääästan tog slut. Jo tack, jag är bakis! Emelie lekte hemmafru och lagade matm edans jag lekte glammogirl och blev snggare med minutena som tickade förbi. Fick i mig lite mat och sen fixade vi det sista med smink o hår och drig sen upp o hämta killarna. Blev ju dock kvar där i typ 20 minuterna men d gjorde inget för där bjöds det på grogg o lakritsshot plus att bilderna därifrån tillhör de roligare under vällen. Säger bara skyddsglasögon och hundhår :P Drog mot stan, har inte en aning om när, o när vi kom fram var det redan full hålligång. Och vi var inte sena med att följa med. Grogg, cider, dans och en förbannat söt gitarrist som hette Johan ;) Haha.. Superbra killar som spelade. Kolla gärna deras hemsida på moj.nu (ja ja lite reklam mitt i allt men shit the same fuck the game) Drog från motorgården vid typ halv tre-tre och mötte upp killarna vid leons. Beställde mat och fortsatte färden hem :D Kom hem runt 5 och låg i sängen halv sex. Vaknde ill vid halv tolv och var fortfarande onykter plus att det INTE FANNS PEPSI MAX så jag sprang in och fortsatte drömma.. Jotack du var där min stjärna ;)

Fy fan vilken natt.
Over and out!


RockyBoo™ - The most amazing

Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0