Rocky

Åter igen har en dag sprungit iväg och prec. som med alla andra dagar s har både mycket och lite hänt på samma gång. Gick upp vid typ 9 imorse (ja jag vet - ASTIDIGT men va fan måste ju kunna somna inatt :S) och käkade den absolut suraste frukosten ever.. HAHA! Sen blev det till att se lite på tv innan jag begav mig ut på en promenad och kollade läget. Underbar dag idag även om det blåste lite.. Var tom ute utan jacka en snabbis och det var så härligt. För övrigt och ingenting så saknar jag Bebis.. Min älskling! har aldrig varit i från henne så här länge.. Håll ut älskade kissemiss - mammi kommer hem snart och då ska jag krama ihjäl dig!!

Kort inlägg men ngt litet ändå. Tror visserligen jag tappade RockyBoo-andan där borta under sängen men det duger till att läsas ändå - så det så!!




Hörs o syns neger.


RockyBoo™ - Saknad. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0