Rocky

As I walk down the street..


Nyss uppgången denna pissiga måndagmorgon och det första jag gjorde var att ställa mig i fönstret och ropa efter solen och frågade om vi skulle gå på dejt på någon härligt strand nere i spanien eller så typ. Men icke. Misstänker att ett antal brudar redan utövat samma ritual så han sitter säkert redan i hawaiiskjorta och slurpar pina colada med något blondt yrväder på min solstol i calcutta. Men shit the same. Sover man länge så får man räkna med att ngn hinner före ;) För övrigt och sisådär så har helgen varit allt annat än planerat lugn som jag så hjärtligt strävade efter när jag stängde butiken med en gäsp i fredagskväll. Hoppade ur sängen som en struts på lördagmorgon klockan 8 (vilket med andra ord innebär att jag skrek av ilska, grät och hatade mitt liv) och drog till jobbet o var så trevlig mot kunderna så mina kinder liksom stannade i leende-positionen par timmar efter avslutat pass :) gick hem fär att göra ett besök hos min söta lilla vän sängen men så blev det inte.. inte på långa vägar. Nee, här snackar vi grillning, moppeåkning, inhandling av groggvirke och supande på elitnivå innan morsan, syrran och jag vacklade ner till Davidsson och dansade arslena av oss. Var skapligt trött när jag något ovilligt, med lite dansglädje kvar i skallen, tvingades hem för att sova. Haha, skojar ni eller. Var så otroligt trött att jag sista halvtimman satt och gäspade på en stol utanför samtidigt som jag drog i min en cigg och desperat försökte fixa skjuts för att slippa den turkfyllda vägen hem på klackar.. Och så blev det. Taxi framkörd vid kvart i två och så hämtade vi syrran o mammi vid fem över när dom vickandes på rövarna gjorde entré mot natten tkommandes från Davidsson och springades fram till i bilen skrikande ngt i stil med "Åh, du är en ängel. Vad snällt att du skjutsar oss!!!" HAHA!


..Every eye on me!


RockyBoo™ - Finns bara jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0