Rocky

It's me alone who's rocking your fucking world!


Med sönderrivna och blåslagna armar sitter jag efter en härlig söndag i soffan och leker närgången med datorn. Och nej, angående mina stackars små lemmar så har jag inte varit i bråk i helgen utan har bara jobbat arslet av mig under veckan som gått. Hade ursprunligen en lugn vecka med två pass men en efter en blev mina små kolleger sjuka o dåliga så mobilen ringde varmt och Lis sprang o jobba.. behövs lite cash nu till flytten som sker om en vecka så det var bara att hoppa ur sängen 07.52 i lördagsmorse (bla) och hoppa till jobbet som en fruktansvärt bakis (om inte fortfarande full) typ jajaghardruckitvodkaundernattensomgått ica-arbetare på sin gräns. Men vad gör man inte!? Nu blir det svullomat i klassisk söndags/bakis-tema och sen resident evil -extincion el hur fan det stavas.. lite lagom zombie-anda att somna till ;)


Syns borta i garderoben men släck lampan så ingen ser dig!

RockyBoo™ - Amazon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0