Rocky

Du är ingen riktigt 08:a om du inte har hund el barnvagn ;)

Så sant som jag är söt så saknar jag er därhemma. dagen har förvisso varit helt underbar med vårväder så långt mina solglasögontäckta ögon kunde nå runt hörnen här uppe :) Tog mig en sjujäkla promenix under förmiddagen och kände mig bara sååå mkt piggare *not* :S en skinnjavka (snygg som få okej) klistrad på ryggen eftersom jag bar tubtopp under - smart Lisette jättesmart. Kan ju lika gärna klä mig i gladpack och gå ut och hoppa på ett ben :) men det var skönt första tio stegen iaf ;)

helg. härligt. så satans skönt att solen börjar göra entré varje dag ist för att bara visa sig typ var tredje dag med lite överaskande snö där emellan ;) tackar och bockar för dessa vackra UV-strålar som så underbart drar fram mina fräknar som pryder mitt face varje sommar.. nu är den på G tjejjer.. sommar 2009 - satan vilka äventyr vi ska hitta på då. pussar i massor till er brudar där hemma som under tiden jag skriver förhoppnigsvis köpt hem lite vitlök och fladdermöss el ngt och utövar spökutdriveri tills jag kmr hem ;)



Tack o gonatt bloggjävel. orka skriva mer!


RockyBoo™ - utan eftertext idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0