Rocky

And the winner is. Lis. Allways. And it becomes what you make it.


Så otorligt orkeslös och samtidigt så otroligt aktiv. Bommar igen om en halvtimma och kan inte längta mer tills jag får plugga öronen med ny fräsh musik inppumpad i min mobil och sedan köra racet hem med mina fina camo-färgade små skor. Funderar starkt på att bara droppa av jobbhumöret hemma och sedan starta om och gå en uppfriskande runda innan jag går hem och begraver mig på vardagsrumsgolvet med papper, smörgåspapper, blyerts och sudd för att sedan rita mig genom nattens sega timmar. Har efter min tripp till storstan förstått att det är ngt med äckliga vikne som framkallar mina sömnsvårigheter och som rubriken ovan syftar på så blir allt vad man gör det till så det kanske är dags att ta farväl från lilla skärgården för att ge sigt ut i världens alla hörs och örja leva. Känner så otorligt starkt sug inom mig att viken är gjord nu och att det är dags för mig att pröva mina vingar. Kanske inte imorogn eller nästa vecka men Good luck Chuck, I'm on my way to paradise!


RockyBoo - Allt annat än sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0