Rocky

Medans klockan sakta men säkert tickar sig fram mot ett då min officiella jobbdag startar sitter jag med näsan klistrad mot datorskärmen och leker nörd. Nyduschad och plattången är pluggad redo att slita utt mitt redan slitna hår tills det ser ut som en påskfjäder.. ni vet sådär lagom yvig och fjädrig. Pax för en rosa iaf, rosa ska det vaa!
   Känns väl sisådär att köra heldag (nästan) på jobbet men bara tacka o ta emot och gå dit och skaffa sig lite fler blåmärken och rivsår, för visst jävlar blir det d.. Hur man än bär sig åt med diverse skydd som långärmat och arbetshandskar så är det någon liten ful kartong, gärna kaffekartonger, som tränger sig genom sitt noga planerade skydd och rispar upp min bleka hud så blodet sprutar :( Nja, riktigt så dramtiskt blir det sällan men det ser ut som om man lekt med ett dussin kisseungar när man utmattad kmr hem senare på kvällen och slänger sig i soffan.. haha..



Dags att utöva lite exorcism mot sig själv och driva ut demonen som besitter min nuna för tillfället ;)


RocyBoo - Lite med stavfel sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0