Rocky

Can't read my.


Efter en otoligt härlig morgon trots detta pissiga väder så sitter jag nu framför min vän datorn - igen - och leker nörd ;) Har trots dagens tidiga timme hunnit med skapligt mkt och känner mig suveränt nöjd med dagen så här långt.. dock väldigt rastlös. Sitter frenetiskt och tittar ut genom mammas än så länge skitiga fönster rutor (som snart kommer vara skinande efterosm mammi påskstädar) och hoppas at solen drar pålite extra värme och torkar upp asfalten så pass att jag kan dra ett varv på mina finfina inlines. Tog premiären till jobbet igår och det var grymt härligt.

Men tja då att man vaknar typ 25 år gammal på 200 kg o plötsligt bestämmer sig för att börja träna. Klart så innihelvete att det gör lite ont i knäna i början :S Efter diagnosen så fick kryckorna eget liv och sprang iväg men va gjorde d? ;) Stör mig så förbannat på det.. ska aldrig mer se på TV! USCH!

Hur som haver barnen kär. Plugga öronen med starstruck (Gaga o Flo-Rida) och dra på sig hjulen och leka gudinna för par minuter ;) om det inte är för blött. då blir det promenix eller springa ett varv..


Orka sitta stll.

RockyBoo - Baby I can blow your heart up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0