Rocky

Inlägget tillägnas min underbara familj.
Jag önskar er en otroligt härlig och bra påsk och att påskharen göder
er fulla med godis i alla dess former och färger.



För övrigt rullar denna långfredag fram mot sitt slut och jag är så otorligt trött och illamående efter att ha smart nog tjuvstartat påsken ;) Har fingrat i den där förbannade skålen fylld med äckligt smågodis hela kvällen nu och det sätter sina spår.. Bara å lägga sig o sova o hoppas på att skiten är borta till imorn. Har varit extra nyttig och tom önskat mig naturgodis i ägget från mammi :) D ni..!
Var ute en sväng och körde förut med sis o Matis i bilen och såg till min förbannat otorligt äckliga förvåning att nu är dom här. har redan stött på tre av helvetesskapen och nu såg jag det fjärde vilket innebär att jag nu går i ide till hösten är kommen. Jag pratar naturligtvis och grodorna!!! USCH! HATAR DOM! DOM ÄR SÅ ÄCKLIGA!! Med denna syn inpräntad bakom pannbenet har jag nu (och låt mig poängtera att det bara är typ början av april vilket innebär typ fyra fem månader av skiten omkringflygandes) kommit i närkontakt av tredje graden med NATTFJÄRIL, VANLIG FJÄRIL, HARKRANKSFITTOR och GRODOR! Min sommar äf förstörd och jag funderar på blodigt allvar att söka terapihjälp för att bli av med skiten!!

Med hjärtat i halsgropen och en rädsla som rider rodeo inne i hjärnbarken tackar ja för mig coh ska nu sätta mig o leka veteran o spela mariocart. Hörs.



Happy fucking påsk era satungar!!


RockyBoo™ - nattfjärilsmördarinna! (vem försöker ja lura, ja tål inte ens att se asen ännu mindre röra dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0