Rocky

När min mobil lekte "Vadkanvarafulastochjobbigastihelavärlden" genom att under två minuters tid ligga och ringa frenetiskt högt bredvid mitt fina öra så var så jag bara såååå nära på att vräka iväg det lilla svarta helveteksapet in i väggen. Men prec. innan min hand greppade tag om det dödsdömda stycket av plast vaknade jag till så pass mkt att jag kom på att det var mmami som ringde. Hon var ju ett sånt hjärtegull och ringde och väckte mig imorse för att jag skulle hinna med dagens bestyr. svarade. pratade. la på. Och somnade om - HAHA! så morgonpigg är jag. Tur var väl det att min lilla kisse Texas placerat sin beniga röv på min mage så snällt så väckte mig efter tjugo sekunder genom att klappa mig på kinden med sin tass. Du rockar Texas:)

In i duschen för att vakna till men fuskade lite på vägen och körden en varm dusch så jag vaknade inte till så värst mycket.. men skönt var det  ;) Efter duschen gick jag in och väckte min söta sambo som jag lovat och när jag till slut fått upp henne ur hennes dvala så begav oss vi bort till holmbo och hämtade mammis nycklar. Efter detta så har dagen sprungit iväg i ett sjuhelvetes jävla tempo och nu är klockan så mycket som 20'26 och jag är dyngtrött.. hör och häpna. Trött. Fast det är klart.. trött brukar jag ju vara men sen är det ändå på något jävla vänster så förbannat svårt att sova :S Min vanliga tur :(



Hur som haver barnen kär. Ska väl så småningom krypa ner i sängen och fram tills nästa gång vi hörs kan ni ju gå och klia varandra på ryggen el ngt :P


RockyBoo™ -  Third Sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0