Rocky

Med röda naglar och tusen tattos skrämmer jag slag på ditt barn!

Har placerat min så snygga röv på en inte lika snygg trästol för att surfa nätet tills jag spyr och jag lyckas rätt så bra.. Baksmällan kan ju faktiskt ha ngt med den svidande känslan i magen att göra men va fan gör det, lever bara en gång ;) Drog på mig icabyxor o drog till jobbet vid 3 igår och jobba som en indisk idiot fram tills halv tio då ja slet ut min kollega som, enligt mig, var lite seg.. Haha puss på dig! Hem fort som ögat och slängde på mig lite kläder och smink i iller-fart (ni vet såna där otroligt söta små bruna djur) oh tog sen koskenkorvan och drog iväg. Drack fort. Blev full. Vrickade foten (som vanligt.. Varför har du klackarna på dig säger alla jo fan för att jag är så dundersnygg.. inte för att jag är ful med vanliga skor men klackarna tar fram det där lilla extra ;) ) Dansade. Rökte. Gick hem. Sov. Drömde.


RockyBoo™ - Ena syster Porr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0