Rocky

Neeeemen gomdorron alla småkåta indianer ^^ Nu har även RockyBoo hittat inspiration nog för att gå upp ur den otrolig sköna sängen och sitter för tillfället och planerar dagens storstäd in i detalj. Ska om några min möta upp syster som så snällt ska hjälpa till o röja undan i min lgh:t och senare i eftermiddag så kommer lilla Conny The Man. Blev ju uppskutet för kissen o flytta som han egentligen skulle gjort igår eftersom jag inte var så kry (vilket jag inte är nu heller med täppt näsa, typ feber och huvudvärk som heter duga.) Men igår var gnällardagen så idag tänker jag inte ens låtsas om som om ja är sjuk.. Lixom bara låta mig vara det och skita fullständigt i om kroppen strejkar. Det är så man gör! Och där med basta alla karlar ;)


Lite sådär lagom kort inlägg nu. uppdat. senare idag.
Hörs.

RockyBoo™ - the core

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0