Rocky

Ooooh shaise vad seg jag vad när jag kom hem imorse.. Med förfallen rockabilly-frilla, onda jävlar till fötter och en fylla som sakta men säkert började gå över till baksmälla släpade jag mig in vid sisådär 7snåret imorse efter ett äventyr som heter duga..

Lördagens bravader kom igång vid cirkus 6-snåret då syster och jag stressade fram lite pasta a la dente som vi tryckte i oss fortare än blixten för att sedan duscha som idioter och sedan springa över till "partyt". Gick väl relativt bra måste jag säga och själva drickandet satte igång runt halv 9. Tog det lilla lugna i början eftersom en liten, men ack så närvarande, baksmälla retades i bakhuvudet vilket orsakade illamående när det var dags för lakritsshot. Tog dock inte såå lång tid innan det var ett minne blott och groggen flödade likt niagra-fallen. Var sådär dundersmart som vanligt och drack mig onykter innan sminket placerats på nunan men det funkade.. den här gången också ;)
Packade ihop sällskapet och gick neråt vid elva-tiden.. Fast en annan slapp ju gå ner - Åh gudars så skönt :) Gled in lite lagom ledigt (vem försöker jag lura, alla vet vilket entré jag gör) på davidsson med en vakt som skrek Kalmar efter mig när jag med mina fasttejpade skor vrickade mig fram genom gången.. Haha, DOM klackarna är svåra o gå i , hur nykter ja än är.. får gå hem o träna lite mer :P
Själva davidsson var som vanlig, om än mkt folk, med dans, dricka, jack vegas och springa på toan o röka en gång i kvarten.. Det var efteråt som det roliga började. Paxade en plats i 740ns baksäte och slet bokstavligen av mig dojjerna när jag satte mig i bilen som med en pust, efter att ha hälsat på alla, hoppade igång och drog iväg mot stan. Lite hunger och lite bildelar lockade oss mot natten norrköping som sen visserligen slutade med att nyckeln inte passade till låset där inne och att killen som varit hungrig inte längre hade ngt begär efter fyllemat så det blev hem igen.. trodde ni ja ;) Fortsatte nattens färd söderut och gled förbi både gamleby och västervik innan vi långt in på småtimmarna stannade i oskarshamn. Smög in på sjuelvan som ngn så snyggt uttalade det och killarna grabbade åt sig köttbullemacka, energidrink, cola o snickers... Och kööörv med ehh, rostad lök HAHA! Gled ut lika graciöst och åkte hemåt. En lååång, jävligt härlig väg fylld av harar med nacken ur led, jätteillrar (som jag ännu står fast vid heter grävling på svenska :) ) och lite mystiska bilar lite här och där. Med soluppgången i nacken (kunde man ju hoppats ist för att den lekte kamerablixt och frätte sönder mina redan trötta ögon) skrattade vi oss genom morgonen innan vi nådde slutdestination viken. För min del iaf ;)

En jävligt rolig o trevlig kväll killar. Tack.
Hörs.

RockyBoo™ - Ojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0