Rocky

"Lycka är en dröm och lidande verklighet"

Nej inte så dundersmart att försöka tvinga bort förkylningens sista skede. Men jag struntar i vilket. Har jag bestämt mig för att träna så gör jag de och så enkelt är det. Visst, man kan få sån där hjärtinfektion el va det heter men man kan dö av allt så var inte såna hycklare.. Sitter nu och väntar på att tvätten blir klar så man kan fixa det sista och sen dra på mina finfina inlines och rulla sig genom lite tankar. Jävligt skönt det där sörrni, bara jag och min lite sådär skönt fucked up hjärna.. skrattar mycket på mina åkturer med mig själv ;) Jag ska fan ta patent på "Lite sådär skönt fucked up". Det är ju lixom min grej, min blogg osv. Kan man ta patent på det? alltså på meningen? Hmm.. tål att kollas upp.. skulle vara rätt störtskönt med ett patenterat namn på min blogg :D:D
Solen gjorde entré för ngn timma sen varpå jag utbrast holy cow, summers back. Hm. Lite förhastat? nje, enligt mig så är det sommar om det är typ mellan juni och augusti och solsken. Om den skiner i semtember är det typ en fin sensommar/höstdag beroende på temperatur så jaa, det blev en sommarkväll av skiten..
Senare ikväll har jag bestämt mig för att ha picnick (hur stavas piknick??) med katt ett och katt ny på mitt vardagsrum. Lite vindruvor, en bok och lite papper o penna så är kvällen gjord - mys på elitnivå :D


oh ja ni känner mig. nu har ja kokat ihop ngt sånt där diskussionämne som ni andra lixom inte ens lägger märke till finns som i princip äter upp min vardag. men ne, har inte det. har annat på hjärnan och vill inte gräva ner i mig ngt.. men vem försöker jag lura. Tänker sönder mig på oviktiga saker men fick mig lite skrivkramp nu när ja sitter med the laptop i mitt knä och leker "perioddampungemeddatorberoende" HAHA! ne usch.. dags o sluta skriva nu! :D


Over and out.
Hörs.

RockyBoo™ - In your face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0