Rocky

Recept på en trött RockyBoo:

5 seeena nätter.
En gnutta mat.
1 fest.
1 Mr Ocean.
 
Blanda allt i en stor skål och klicka ut på en plåt så sover jag där ;)



Gäsp och blinkningar i massor är min närmsta vän denna söndageftermiddag/kväll. Efter en tripp till stan lämnade jag motvilligt av min passagerare och satte fart hemmåt.. Landade i metropolen och har för tillfället placerat min röv på en träbänk o bloggar fingrarna blodiga. Känner ett stänk av skrivkramp men trycker mig full av pencillin mot åkomman och fortsätter mitt pillande. Veckan som gått har varit minst sagt omtumlande och jag har haft helt andra saker att tänka på än blogg o FB. Har som receptet ovan indikerar varit uppe på tok för länge på för tok för lite käk men vad gör det när man har Mr Ocean i närheten.. ;) RockyBoo är meer än nöjd :)

Var sånt där dåligt pencillin som inte häjlper för 9'90 från typ ett tyskt apotek så skrivkrampen vann kampen.
Hörs.

RockyBoo™ - Satan i gatan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0