Rocky

Även om jag normalt sett försöker att inte gnälla så mycket så paxar jag lite gnällplats i det här premiärmobilinlägget. Vaknade för sisådär femte morgonen i rad med ont i halsen. Det kan jag klara, lite sånt har ingen dött av.. Men.. Min kropp tyckte tydligen inte det räckte med att leka trasig bara där utan dunderförkylning, öronont och rinnande ögon tyckte tydligen denna var nödvändigt. Börjar misstänka att mitt undermedvetna startat en protest mot mig själv och drar i femmans växel på en gång. Jaja, jag ska gå till läkaren. Men jag gör det endast för att jag leker bakteriehärd och mr ocean ligger bredvid med öppna köttsår i axeln. Och nej, det skulle iiiinte vara bra om hans axel och min bakteriehärd gick på dejt.. Så läkaren blir det. Kvart i 2. Blä! Uppdat. Senare när jag fått min diagnos! Hörs! Rockyboo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0