Rocky

Sexfierat samhälle eller sexfixerad RockyBoo? Liten del av bådera tror jag. Och är det fel? Ne inte ett dugg.. jag tycker dte är kul :D Med ett ess i bakfickan är jag alltid fulast i mun ;) För att göra en sån där snygging o byta samtalsämne så sitter jag just nu med hungrig mage och funderar på hur fan Carrie från SATC fick ihop det med typ tuden killar efter att hon krönikat sönder dom i sin kolumn.. Jag skulle definitiv inte flirta el dejta en sån kille som man visste skrev ett helt jävla hatbrev i nästa veckas nummer om man lixom råka glömma frukosten på bordet, säga fel sak eller typ köpa fel blommor :S Jag menar i ena programmet är hon superkänd och med på plåtningar och sånt o nästa är det inte en jävel som vet vem hon är.. Konstigt tycker jag, rätt hett tycker Rocky. ;)
Blir hem o käka nu. Hörs.



RockyBoo™ - bara jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0