Rocky

Eftersom jag igår eller i förrgår (komer inte ihåg vilket och skiter i d också) bestämde att sommaren officiellt är slut nu så innebär ju detta att jag åter ska bli brunett. Men är lite velig. Tog sån förbannad tid att göra mig blond.. Slet ut mitt hår, sved så innihelvete och sen bara pang slänga in lite klet så är det borta lixom. Faaast.. ja känner mig ju mer hemma i brunett-saken så det blir väl troligen så..

Nyss hemkommen efter en tråkig dag på jobbet. Jag vet ska inte klaga utan ist vara glad över att övehuvetaget ngt.. Men ja klagar om jag vill. Man får vara trött då och då utan att framstå som en självisk idiot. Så det så..

Men hörrni en annan sak. Varför ska feta människor alltid ha små bilar? Och nej, snackar inte om ngn brud med lite handtag i en passat sedan utan här snackar vi asså "jaghörspåtvåkilometersavstånd" i en liten fiat eller golf. Förstår inte detta. Verkar säkert som ett ytligt fanskap men det handlar inte om det nu, jag accepterar alla sorters människor och har inget emot att människor är stora eller rentutav riktigt feta, är dom det så är dom det, inget mindre värt eller så. Det d handlar om är att det nästan aldrig slår fel.. Ser du en fet människa så ser du en liten bil. That's it!


RockyBoo™ - Miss universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0