Rocky

ett. måndagar är fruktansvärt sega och jobbiga, nästa värre än söndagar. två. jag har dåligt morgonhumör, så trist som sant (med undantag om jag vaknar med ngt gosigt brevid ;) ). tre. Plussa ihop dessa två saker och lägg på liten försovning på det hela så har du ett åskmoln till RockyBoo som springer till jobbet. Fast måste ju dock medge att jag var jääävligt snabb som vakna 07.50 och var på jobbet 08.14 och ändå hann sminka mig, platta håret, klä på mig och gå till jobbet som tar ca tio min :) Pluspoäng till mig med en lite guldstjärna i kanten!
Satte igång direkt med morgonens sysslor som för tillfället är städning av butiken mellan 8 o 9 då jag i två veckor (inne på tredje) har lekt Danneman. Anledningen till att jag har hans sysslor är för att killen är på semester. En sån där låååång, äckligt härlig ledighet som oftast inträffar på sommaren vettni, en sån har han - andra för i år til på köpet. Fnys. Men det ger kosing o leka danne.. så innibomben ;) Senare under dagen befann jag mig under ett par timmar inne i det kalla sköna mejeriet och packade upp varor till den förbannelse samtidigt som jag sjön Lady GaGa vilket resulterade i att tanterna som öppnafde ngn av dörrarna för att typ ta en mjölk eller ngt sånt stelnade till, tittade in, och sen sprang fort som attan därifrån i stil med "jagsågprecisettspökeimjölkkylen" Haha..

Nu på kvällen satt jag ett tag o sega ihop i soffan men bestämde mig rätt så snart att det håller inte. På med tennisdojjorna o vindjackan och sen gick ja viken runt. Jävligt skönt må ja säga, jävligt skönt. Senare i veckan blir det o starta upp mitt gamla hederliga träningsprogram till fullo igen. Har ju inte varit sådär jätteduktig på den fronten nu i sommar.. men men, tar igen det nu och med, åter igen, guldstjärna i kanten ;)

Nu blir det film o sen sov. 8-17 imorgon utan försovning beställt tack sååå mycket! Vi hörs.


RockyBoo™ - Med tankarna ngn annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0