Rocky

Är jag barnslig om jag vill ha en nallebjörn ;)

När jag var ute och gick igår så ser jag plötsligt i ögonvrån hur en tjej springer upp jämnsides, börjar vifta med armarna i stil med "kandutaavdigdinahörlurar".. Sagt och gjort så tar jag bort den annars så lockande musiken från mina finfina öron och frågar vad hon vill. Tjejjan börjar snacka typ tysk-engelska och frågar hur man tar sig till grännes. Jag på svengelska förklarar, hon tackar, jag går vidare.. Och så slår det mig. Många, inkl mig själv, menar att viken är utdöd efter klockan sex en kväll och nu när turisterna fattat sitt misstag och stuckit så stämmer det. Det är jääävligt dåligt med folk ute om turister måste springa ifatt en tjej som är ute o går med hörlurar, jääävligt dåligt!

Och så en annan sak. Jag ska härmed starta upp ett månaderligt (heter det så?? om det är ett årligt så heter det ju just årligt men om det är månadsvis? va heter dert då? Vi säger månadens ist. Fast jag kommer säkerligen inte komma ihåg det om en månad men vi kan låtsas för skoj skull. Hur som haver. Saken är dne att jag ska utse vinnaren av år 2009s FaceBookmissbrukare. Och eftersom jag är domare och uppfinnare av utmärkelsen så vinner jag! RockyBoo. Så det så.. Congratz till miiiig :D Wohoo.. I'm the best! Haha. Jag är skitkul ju.


Blir gusum o powerwalka med barnvagn sen.
Hörs.


RockyBoo - hela universum skriker mitt namn!


Kommentarer
Postat av: Mams

haha "Grattis till vinsten då" lilla knäppis =)



Jag gick me hörlurarna häromkvällen vid kyrkogården. Såg en kvinna längre bort o tyckte hon tittade så jäkla mycket på mig... o länge oxå! visade sig att det smög en bil bakom där jag gick mitt på vägen.. pinsamt haha



Kram lilla banan <3

2009-08-12 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0