Rocky

När man normalt sätt jobbar circus två-tre pass i veckan så blir man galet trött o sliten när man pang på rödbetan slängs in 5-6 pass i veckan. O lååånga sådana också. Är ju det som jag senaste två o halv vekorna gjort då Danneman är på semester. Inget o klaga över egentliogen eftersom (precis som ja skrev igår) ger en jäkla massa kosing men nu så.. Sista passet idag på danne-schema och va händer då? När min ledighet som ja sett fram mot allt hatiska "gå upp klockan 7-mornar" närmar sig och ligger bakom knuten så blir jag sjuk! SJUK!? Va faaaan? SItter hög som giraff på ipren på jobbet och "försöker" jobba så gått jag kan men det är segt vill jag lova. Riktigt segt :(

Tillägnar dett inlägg till alla sorters klagomål då jag verkligen känner för o gnälla av mig. O så har ja ont i magen också! Gillar verkligen inte den här dagen.

Men Men. 5 timmar to go. Sen blir det hem o städa lite och sen kommer mina kissemissebebiskatt hem :D Conny the beat.. En lite grå mager kissekatt på ca 500g ska sättas in i ringen mot min tjockis på fyra kg Bebis. Bebis kommer ju lätt vinna okej och kan ju faktist inte förneka att jag är stolt över mitt lilla troll. Men Lilla Conny ska nog trivas han med. Köper hem lite fetto-mat o göder upp han så kan vi se vad han har sen.. om par år eller så ;) Bebis 3e kompis på intåg då.. Får se om hon är liak hatisk mot denna som hon var mot de andra.. haha, min råtta, hon är så goo såå..
Varför i helvete kallart du henne för Råttan brukar syrran skrika o ja vet inte :) Hon bara är det, mammas lilla råtta! :D

Bloggar igen senare, när jag är ledig ;)
Hörs.

RockyBoo™ - gudinna på klackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0