Rocky

Med avslutat pass sen cirka 5 timmar sen sitter jag nu framför datorn med illröd näsa (i stil med rudolf med röda mulen eftersom jag är så förkyld så den är precis jävla sönderfrätt nosaset) nyser, ögonen rinner, fryser och är allmänt dålig. Men nej. vill egentligen inte leka karl och gnälla över en liten förkylning men eftersom jag tidigare idag på jobbet utnämnde denna dag till min gnällardag, med Mattias som vittne, så ska jag ta tillfället i akt o gnälla lite..

Jag hatar att vara fökyld, jävla pissregn, ont i magen, ljudet är för högt på tv:n, fimparna smakar kaffesump (resultat av förkylningen, dom smakar jämt så när ja är sjuk.. varför röker ja då då??? hmmm.. ngn smart?!?) åhhhh vad trött jag är.. BLÄ FÖR ALLT!

Så.. nu har jag gnällt av mig, nu är jag glad igen - Jag älskar mitt liv :D:D Vidare till min älskade FB (den som jag vann pris för i gårdagens inlägg vettni ;) ) o försöka ladda upp lite bilder :D

Puss på er.
Hörs.

RockyBoo™ - Kort och gott perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0