Rocky

Vad som inte togs upp i gårdagens lika som vanligt säregna inlägg var att jag gjorde ett besök hos min inte kompis läkaren! Har ju diverse anledningar att inte lita på läkarmissfostren upp på vammarhöjden och inte fan blir det bättre när någon jävla ringmuskel till läkarjävel är superäcklig peddo-doktor! Till saken så var jag uppe för att undersöka min fot. Har haft ont sen juli förra året och har under tiden jag gått på det fått en liten otäck ond knöl just där. Brydde mig inte så där värst mycket utan belastade foten lite snett och whatever. Ingen big deal. Men sen kom ju mammi o gnällde. Börja tjafsa om att det kunde vara en spricka eller något skit.. Så det blev doktorn. Upp halv nio på morgonen - Då ja för övrigt som absolut grinigast - på med kläder och upp till vammarhöjden. Satt några minuter innan han dök upp. En lång, rätt så stilig (skenet bedrar) man med ett fast handgrepp. Tänkte för mig själv att ha, äntligen har dom fått tag i en som vet vad han gör! In på rummet, förklarar varför jag är där och då kom det. Vet ni vad den fula karlfan säger!? Jo, om du bara tar av dig skorna och byxorna ska jag kolla! EHH!? byxorna? varför då? Jag måste kolla hur du går. Men svårt att kolla vad det är först då. Ofta man säger åt patienten att strippa innan man ens kollat vad saken gäller?! äckelgubbe!!!!! plus att det i efterhand kom fram att det var samma jävla doktor som Lina hade som hon också hatade för par veckor sen! Du behöver väl fan bara kolla knölen säger jag och kör upp foten i näsborrarna på gubben. Och mkt riktigt, jag behövde inte ta av mig några jävla byxor! In med en fotterapeut som började skrapa på knölen och kom fram till att jag hade trampat in ngt i foten och att hon skulle ta bort det! peace out, när skiten var borta hoppar ja på tå som en 5åring :) kan göra allt igen - pånyttfödd ;)


Hörs.


RockyBoo™ - Fina fotfantasten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0