Rocky

Efter ett antal dagar av feberfrossa på elitnivå har jag nu återvänt från de döda för att ännu en gång göra världen (bigga ambitioner ja vet ;) ) osäker med mina alltid så extremt nyskapande påhittanden. Haha.. Suck on it bitch! För öden övriga sakens skull så är veckans planer planerade ner till sekunden och närmast ligger måndag kl 12'00 då storstädning av lgh:t ska ske. Älskar att städa lgh:ten :D den är så liten och går så snabbt och sen blir den kalasfin! Efter det får vi på tisdag besök av självaste fogelvik som kryper ur sitt kråkbo för att göra en inflyttningsbesiktning. Lite sent kan tänkas med tanke på att vi flyttade in 1e jan. men det tog par månader för dom att ta sig ut ur det där insnöade hålet ner i centrum, HAHA! (oh crap om dom läser min blogg. Men varför skulle dom läsa min blogg. Möjligen för att utreda om vi är mordbrännare eller ngt men varför skulle vi vara det när man kan vara kleptoman. Kanske är det dom kollar efter? kleptomanfingrar? men ah ah fogelskit, mina fingrar is ain't no kleptoman fingers!) På onsdag är det kurs på jobbet om ergonomi som man gjorde sådär tre ggr i skolan men va fan. Bli betald för att sitta o lyssna på ngn i ett par timmar om hur man gör rätt o fel. det kan ja ta :D På torsdag el fredag blir det till att ta med Mandimus till stan. knäcka en busticket och dra till big city och inhandla så där jätteonödiga saker som man brukar för att sen åka hem o ångra sig och skrika att samhället är så fel o allt är så dyrt. Lika bra o skippa den där bussresan från början. Kan låtsas att man åker. Göra som när man var liten ocg dra fram köksstolarna och sätta pappa på ena framstolen med en hatt och tvinga han låtsas att han håller i en ratt. Jag tyckte att Pappi alltid verkade lite halvt "ohjobbigaungar" när han satte sig på den där stolen för 511e ggn. Men han jgorde det iaf. det är poängen!! Fredagkväll blir krogen i staden. Göra ett litet besök och visa upp sig så att folket blir nöjda. Blir väldigt lugnt dock. jobbar lördagmorgon och eftersom vår INFLYYTNINGSFEST är på kvällen då vill jag inte leka zombie på jobbet för att gå hem och leka död zombie på festen vilket innebär i korta stråk för mkt sprit - för trött Lisette! På söndagen blir det wasa. ja vet ni älskar mig. men det blir det! ta en jäger med Brattehag vettni - D du Em - Det är inte mkt som slår det ;)



Slut på skiten för min del. Jag bryter mig loss din äckliga skunk!


RockyBoo™ - Finns inte en jävel så bra som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0