Rocky

Det är inte lätt att vara svår. Det krävs en jävla massa övning!


Står på jobbet.. Kassa 2:s kortsak har bestämt sig för att leka "skitpådigdinjävlakassörska" så vi får köra kassa 1. Känns osm om man sitter i klämd mellan en stor ful vit vägg och en lite ful kassa. Är dock ngt bättre än kassa 3 där det känns som om man sitter i bur. Glasrutorna med träramar som riktar sig mot frukten fungerar utmärkt som "pansarglas" när kunderna intar attack-ställning och börjar vräka iväg bananer och clementiner mot oss. Vi stackars små söta kassörskorna ;) Synd bara den dagen glaset ger vika. Jag tänker då fan inte sitta där då! Ne huvva som mammi brukar säga - Då ska ja ligga hemma o se allt på reality tv och garva arslet av mig.. Det är min nya serie jag ska starta upp förresten: "Ica Vammar - It'goes hot in the mjölkkyl" (Stor credit till Lina som myntat detta uttryck ;) ) Se den gärna.. Jag ska kräva bästa kanaltid. Typ på 4:an vid typ 8 om kvällarna.. Haha, aldrig mer kvällspass för mig!


För övrigt så nej. kommer inte ihåg något mer från lördagen. Inga ovälkomna minnen som dykt upp i mitt överarbetade huvud - ICKE! Har en stark känsla av att jag undermedvetet/halvt medvetet förtränger minnena som mot förmodan vill komma upp till ytan och bubbla om. Jag tror att jag glömt allt av en mening! Fnys. El vad säger du Em.. Ska vi luska ut vad fan som egentligen hände lördagsnatt?

Kör till stängning. Då blir det hem o lata o kolla på film. Ledig imorgon o har tvättid. Tror satan att hela garderoberna ska tvättas. Blev ju lite sådär halvtaskigt med tvättider då fogelvik så snällt bestämde sig för att renovera tvättstugan prec. när vi flytta in ;)



Men men. Jobbet kallar kallar på mig och bara o lyda.


RockyBoo™ - I got you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0