Rocky

Jag åkte till switzerland och hamnade i vika.. Attans, vad drömmar kan gå fel ;)


På jobbet. En halvtimma kvar sen blir det stress stress. Har i två dagar skjutit upp det oundvikliga besöket i tvättstugan men när till och med dammråttera flyr sin kos i sikten av våra kläder är det nog dags att kavla upp ärmarna och ge sig på lite hederligt tvätteri. Haha, ne skämt åsido så orkade jag verkligen inte tvätta igår. Verkligen verkligen inte. Tog en sån där riktigt latardag och gjorde absolut ingenting. Ikväll blir det lugnt. Har bestämt mig för att lägga stressen på hyllan och leka skönhetssalong med diverse tillbehör och sedan slå mig ner i soffan och leka pappa. Se på let's dance och knäcka en öl. Fast blir nog en grogg. Eller möjligen ett glas vin! Vad som passar bäst.


Ska ut och ge jobbet en sista kraftansträngning. Ska fylla på potatis vilket inte är det lättaste! huvva! Wish me luck!


Syns på stan gatubarn.


RockyBoo™ - En el möjligen två grogg tyngre snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0