Rocky

Jag tror du skulle behöva skaffa dig ett riktigt liv gumman ;)


Mitt alterego försöker ständigt att slå in i mitt pannben hur jävla dum man egentligen är ibland.. Ja o mina tjejer tillhör oftast toppskicket i alla ämnen som finns men då och då så går man besöker bottenskicket! Man är ju inte sådär dundersmart och gör sådana saker!? eller hur!? Helgen över för den här ggn iaf. Blev rätt så skön o lugn helg (enligt min mening iaf ;) ) med spel, film och några groggar - rätt så skönt avslappningsmedel det där ;) Får se vad veckan har att erbjuda.. Vet bara än så länge att det gäller att spara rösten till onsdagkväll för då jävlar gal's!

VI syns rövhål!


RockyBoo™ - Min egna lilla värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0