Rocky

God morgon god morgon. Vaknade till en underbart solig "vinter"dag och kan riktigt känna lyckan bubbla inom mig som en skakad pepsi max. Har prec. tryckt i mig en yoggi dröm och vitaminerna för dagen så nu pendlar jag mellan frenetiskt bloggskrivande och att klä på mig :D Jo ja vet, skulle ha gått upp för sisådär tre timmar sen för att räknas med bland er normala tuppar men måste ju då försvara mig med en sömnlös natt. Somnade vid 7 imorse. Hmm. Kanske lite sådär befogat att jag ligger och drar mig till tolv då. Har ju inte jobb förrän tre så ingen skada skedd :D


Mst dra. Em på G ner så ska vi gå till viken o fikelifika ;)


RockyBoo™ - Rätt så jävla perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0