Rocky

I kakor ska det vara kräm. Så är det bara.


Senaste tiden har ju RockyBoo gått och blivit vinbög, bloggbög och diverse bög i olka kategorier. Senaste tillskottet är nog missbruket av så kallad brun utan sol så nu är man krämbög också. Med bögtitlar i de flesta ämnen har jag då också, till slut, bestämt mig för att prova på att bli grönbög och träningsbög. Ska prova på livet som kanin och trycka i mig lite olika frukter och grönsaker och köra lite hemmagjorda träningspass i lgh:ten med lurar in the ears och pumpa röven av mig. Och Nej! Hatar gym. avskyr! så det blir inget gymbesök. Kör mina finfina lite halvandfådda egendesignade hemmaprogram ist. Dom funkar lika bra - så d så! men snacka om att man är i dåligt skick. Gjorde tio situps igår - bara för skoj skull och vaknar helt död från midjan och neråt. Leker tant på elitnivå och så kan det inte vara.. bara ner och pumpa ännu mer kroppjävel ;)


Nu blir det till att laga mat. Funderar på att käka kyckling men vi får se :D


Fotnot. Ordet bög i detta sammanhang är inte skrivet för att på något sätt diskriminera de homosexuella utan är helt enkelt ett uttryck jag använder på skoj. Fråga Em får ni se ;)



RockyBoo™ - Ni kan ge mig homopriset direkt! ingen är mer bög än jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0