Rocky

Grät blod i torsdags när jag efter ca en timmes knappande på tangenterna till slut fått fram ett så förbannat klockrent inlägg som sen bara PANG - Gick upp i rök. Har därför tillbringat senaste dagarna långt ifrån blogg.se i ren protest.. Men nu har det släppt. Lite iaf. Inte mkt - jag sörjer fortfarande det förlorade inlägget som svävar fritt där inne i cyberrymden och bara skriker efter mamma RockyBoo att ta med det hem o pulicera det. Men ain't gonna happend. Ah ah.. nonono! som en halvfull peddospanjor skulle ha sagt. Inlägget är och kommer alltid vara förlorat men ihågkommen i mitt hjärta. R.I.P!


Om man ska ta steget in i verkligheten igen så står jag för tillfället och trycker i mig harskitar. Ni vet såna där goda små choklader med typ kola i som ser ut som harskitar :D Kanske inte sådär jättesmart eftersom jag utövar denna aktivitet bakom kassn på jobbet. Och huvva vad kärringarna tittar snett på mig när jag trycker fram nunan och leende skriker tjena tanten med choklad smetat över varenda tand. Hahahaha! Över till annat har det varit en superlugn helg. Kan inte komma ihåg senast jag lekte "Vemärbästpåattintegörangt" senast.. Fredgen innebar god mat och asgarv med tjejerna ute i solvik.. Eller vad säger ni brudar - ska vi göra en Jonas? Haha! Lördagen var desto lugnare med spel och tidigt i sängen (tidigt o tidigt men vi släckte ner vid halv två :S ) och söndagen som ni förstår innebär JOBB med stora äckliga bokstäver. Förstår inte varför jag är så seg. Sov bra, åt frukost, har ätit lunch och tagit det lugnt :S Kanske är som Chef Nr 2 sa? Anledningen till att jag är seg är just för att jag inte gjort ngt. Skulle ha "citerar": Supit, inte ätit och inget sova så hade jag varit piggare idag.. HAHA! Men jag ifrågasätter denna slutsats grovt för den jäveln som sett Chef Nr 2 idag kan förstå att människan lever som han lär - OCH HAN ÄR INTE PIGG! JAG ÄR PIGGARE ;)


Från chokladfyllda käftar och ickepigga chefer tackar jag för mig för ikväll och lovar er en saftig historia om onsdagens partaj i stan under veckan ngn gång!

Ice Ice Baby!




RockyBoo™ - Jag äter såna som du till frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0