Rocky

När emelie slår någon utan anledning. När jag får andningsproblem. När hela jävla bilen gungar fram på E4:an i takt till Flowride el va fan låten heter - DÅ är det fest!


Jag tror att vi slog rekord i fylla i lördags. Varken Em eller jag kommer ihåg så värst mkt och det vi kommer ihåg är typ insvept i något av en rosa dimma - eller vad säger du gumman ;) Kan sakta ner lite och gå in lite mer på vad som egentligen skedde under kvällen istället för att gå direkt på slutet som var allt annat än glammigt :P Kom hem efter jobbet vid kvart över tre. Satte direkt igång med att fixa o trixa inför kvällen. Vid tio över 5 kom farsan som var chaufför inför kvällen och körde in mig o Em till Wasa. Kom dit vid 6 där det var medlemsfest från Facebook och det var rätt trevligt. Lite dåligt med folk men vi fick "båten" att gunga lite.. Drog till maccedonkad vid 8 och försökte nyktra till lite eftersom stillasittande + typ tio cider fick både mig o Em att se dubbelt. Drog i oss en varsin brugare och stack sen ner till Wasa igen och drack - ja gissa - cider.. HAHAHA! Vid tio kom Johnny och så åkte vi mot Linköing. Var ju inte sådär jättesmarta utan klunkade i oss grogg ute på e4:an så när vi nådde lkpg var vi helt borta. Kommer fullt ärligt inte ihåg mkt av streetopack och va vet jag - det kanske är det bästa. Vet att Em o jag dansade, flirtade.. var på toan o bytte strumpbyxor som ja drog sönder direkt när ja drog upp dom och att ja fick ngt skit i halsen o hade lite svårt o andas ett tag.. Det är typ vad ja kommer ihåg. Haha.. vilken underbar baksmälla ja hade dagen efter - den ska inte snacka om! BLÄ!


Ajja.. ska käka nu - vi kör på den 11e nästa gång nu, el va säger ni girlies?



RockyBoo™ - Never Ever ambulans för mig


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha xD kvällen var jättekul,, på gott och ont ;)haha :D

självklart att vi kör på den 11 ;P då ska vi rocka sönder hela Wasa, det kan jag lova dig x) hahah

<333

2009-02-03 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0