Rocky

Med en förvriden min drar jag det djupaste bloss jag kan. Står och huttrar på bakgården och tycker att det här borde väcka mig ordentligt. Tyvärr så har jag upprepat denna aktivitet tre ggr den senaste timmen och inte fan är jag något mer vaknare. Har utöver detta frysande och rökande tryckt i mig en chokladbit och svept pepsi Max (också i hopp om att vakna) men det sluttde bara i att jag nu står i kassa lika trött plus illamående. Halsmandlarna är stora som golfbollar och har gjort ont de senaste tre dagarna och jag överväger isolering i minst 24 timmar för att kunna rena kroppen från diverse virus som jag så stolt påstod mig ha klarat mig utan i gårdagens inlägg.. Mm, det stämde ju inte helt men hatar att vara sjuk. Jag blir inte sjuk! Jag har redan varit sjuk i år. Ne just det, det är ju 2009 nu.. Hmm, kanske årets sjukdom kommer tidigt för jag har en levnadspolicy att bara bli sjuk (om jag måste) en ggn om året så BRING IT ON halsflussjävel.. kom nu om du komma ska!

För övrigt så är jag seg! SEEEEEEG! Sov väl inte sådär superbra inatt (som om jag brukar d :S ) med diverse mardömmar.. Men Bebis, Lina och Johnny var hos mig så jag kände mig så lugn så. Även om jag, när jag tog ett bloss vid kvart i sex, stod o maniskt tittade mot hallen så det inte skulle dyka upp gn sån där The ring-flicka och leka "hon får en hjärtattack" med mig! Har superduper probs. att titta i en spegel eller ruta om det kan dyka upp ngt bakom.. Huvva, som mammi säger, ifall det skulle göra det! En sån där ful the grudge-ungjävel eller the excorsisten-Linda Blair i ögonvrån - Då skulle jag hoppa högt som katten ;)

Ikväll blir det lugnt. Linut-Sambo-Moberg jobbar kväll och tills hon kommer hem ska jag leka hemmfru och laga mat. Om jag inte sätter den där isolering-grejen i verket/värket (hur stavas d?) Då får hon ta en knäcke eller laga maten själv. Med andra ord en knäcke ;) Ne ni, 3 timmar kvar, ska gå vid 1 idag istället för tre. När man missbrukar ipren och halsen känns som om den har varit på julbord med jobbet och hamnat i bråk så är det lika bra att gå hem om man har möjlighet istället för att stå här och flåsa hej på kunder som ont anande öppnar munnen, drar efter luft (som för tillfället innehåller mina halfsluss-bakterier) för att säga hej tillbaka.Hey kundisar, ni behöve inte säga hej tillbaka idag.. MEN BARA IDAG! Sen mst ni vara sådär supergulliga som ni alltid är ;)


Big time no cry bitch..



RockyBoo™ - Mrs Halsfluss of the year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0